Wednesday, August 15, 2007

skrytvarning

Han har fixat en massa teknik fullproppad med koppar och plasma och skit tuffa saker.

Allt levererades igår, så jag har varit som ett barn på julafton som får för mycket julklappar. Man vet lixom inte vart man skall börja eller fortsätta.

Men det här blev det iaf:
Och när jag slog på den här pjäsen så dök ett band upp som jag tror att jag aldrig hört förut, och kanske pga att jag inte hade några förhoppningar och slöglodde så gillar jag det nu iaf. Så såg det ut när dom lirade.
(mmm jag har radat upp all skittuff teknik på golvet också)

Måste förbereda mer, lyssna frn början och ge det minst 4 min (skit kort tid), så kanske ni kan gilla skiten också.

Envy - Scene





Tydligen japanska figurer men det uppfattade jag först mot slutet.
Lite väl långa lugna partier, men det funkar för mig ändå, för när det sätter igång så finns det ngn jävel som lirar gitarr så som andra lirar banjo. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr rrrr rrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr.


Mhm..

joserru joserru joserru. Så var det nya mammabrädan med skit mycket tuffa kopparflänstorn och pipes och det ser ut som ett rymdskepp.
Sen var det nya minnen, nya processorn, nya graffekortet och nya SATAN.
Tyvärr måste jag backupa och joxa innan jag kan bygga ihop skiten. Kylpasta is the shit också. Jag har goda förhoppningar om att bli så gott som klar med backupen idag så jag kan börja bygga i morrn. Phust.
En dålig bild på MB

Sen dök den här låten upp som är ngt helt annat. Skön text (pretto? kasnke, men den har mer innehåll än mycket annan junk). Soft låt.

Willy Mason - Oxygen

No comments: