Wednesday, May 30, 2007

metall, 40 flaskor choklad och tokyo

Hmmm... vart ska jag börja. Letade efter en polares band på utuben och förväntade mig kanske inget eller en vid på en live spelning med kalkigt ljud & bild, så hittar jag en flådig video. Konstigt när folk typ är lyckade personer i smyg.

Sjukt skickliga och mycket imponerad är jag.
Inte helt otippat ska ett knippe haters ordbajsa skit.
Kritik är en sak, men frustrerat skitsnack en annan och på internet vanlig terapiform.
Överreagera is the shit.
Visste iof att det gick hyfsat med ngra tyska dvärgar för ca 6 år sedan med den här



Men inte att bandet han hoppat in i för ett tag sedan fått fram en vid eller skiva förrän idag då.








Köp den! Den är säkert bra, annars sponsrar ni åtminstonde en glad slacker så han har råd med öl och pizza.







Sen råkade jag snubbla över den här som inte har med det att göra för 5 öre utan med min japandyrkan. Jag vågar fan inte åka dit för då kommer min föreställningsbild kanske förverkligas ELLER gå åt hääääääälveeetäääääääääää! Det sista vore knas, vafan skulle jag tro och hoppas på då?
Den här viden kanske inte speglar min bilt till 100% men den har med en del snygga bilder.

Japp.... ha den var tydligen ett svar på den här:


Netto lade ner verksamheten i söndags :( nu vet jag inte var jag ska få tag i den danska maten.
Thoms Chokladpålägg, cocio chokladmjölk (som pucko fast i stor 70 cl glasflaska), dansk korv,,, hmm och anton berg choklad. Jag hann iof rädda lite. 40 flaskor cocio = 2 flak. ngra askar chokladpålägg, nån jävel köpte upp ett helt jävla parti över en natt >:(
Lite billiga chips och Haribosnask.
Tyvärr gör det att jag sitter och svullar snask och choklad direkt när jag kommer hem framför tv:n. = Blodsockertopp som gör att jag däckar i soffan och vanar upp en till några timmar senare. Lite mer snask och kanske somna om eller lite mer snask så man får en till socker topp och orkar gå upp. Förmodligen måste jag börja motionera tills lagret är slut.

Sen köpte jag en soffa och två fotöljer nyligen som addar lite 40 talskänsla till det som jag kallar för mitt hem.
Mycket nöjd.

Sen köpte jag en 20-talssoffa för 100 spänn tyvärr var den 7 ton tung och gick sönder så fort man försökte lyfta den,,, och så ångrade jag köpet rätt snabbt.. men listig som jag är så har jag tänkt bygga om den här fula inbyggda soffan.

Genom att byta ut rygg delen mot den nu mer helt isärplockade 20-talssoffans ryggdel,,,
och kanske om det är möjligt ersätta en del av det blåa med trä frn 20-talssoffans spareparts.

Men inte nu nu ska han sova den sköna fyra timmarssömnen :P

No comments: