Tuesday, December 12, 2006

3 veckors tillbakablick

Fikning med snack om filmfestival


Drar till härnta, missar flyget pga morgontrafik, men det visade sig att min biljett var avbokad så det hade skitit sig hur som helst. Fixar ny biljett och hela resan blir 6 timmar längre, för jag missar flygbussen i Härnta pga mitt bagage dyker upp sist :P

Väl i Härnösand upptäcker jag att staden är ganska öde till en början.


Det blir snöstorm och allmänt tråkigt. Snö = skittråkigt.

Åker hem och styr upp min vinylapparat samt har en jätteliten vinylskivsfest. Mycket roligare.


Blir ivägskickad till Härnta igen, bättre väder ingen snö.


Lite fuktigt och blåsigt bara, men rätt charmigt ändå. Jävligt udda landskaps eller stadsvapen dom har, en dyngrak bäver som famlar fram i blindo.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAPAAAAA Precis här dör bilduppladdningen helt. skit blogg.

Ska starta en egen blogsida.

Äh skiten har havererat funkar inte att lägga till bilder trots att jag väntat i en vecka eller mer.

Inte ens gammla trix fungerar....

No comments: